Ugrás a tartalomra

KULTOK V. – Marketing, brand és kultusz a kortárs irodalomban

KULTOK

 

 

 

KULTOK V. – Marketing, brand és kultusz a kortárs irodalomban

 

Marketing, brand és kultusz a kortárs irodalommal címmel szervezik meg márciuzs 18-19 között az ötödik KULTOK konferenciát a Nagyerdei Víztoronyban.

A kiadói és könyvterjesztői stratégiákról, a kortárs irodalom márkázhatóságáról, a magyar irodalom hazai és külföldi népszerűsítéséről, online jelenlétéről, továbbá kultuszairól, például Borbély Szilárd és Esterházy Péter életművének a sajátos megítéléséről éppúgy szó lesz az ötödik KULTOK konferencián, mint különböző populáris jelenségek e problémakörön belüli tárgyalhatóságáról, illetve a gyerekirodalom trendivé válásáról. Az esemény kísérőrendezvényeképp a Lovardában lesz a III. Debreceni Slam Poetry Verseny döntője, s a Nagyerdei Víztoronyban a Lóci játszik-koncert zárja majd az eseménysorozat második estéjét.